10 dygn => nedräkning

Sjukdag! Flexar sjuk del av pass. Har varit in på förmiddagen via skype och närvarat. Jag är förkyld, ont i hals, ont i kropp och haft ytterligare ont i huvudet och över ögonen. Jag blir frustrerad då jag behöver alla arbetstimmar, men samtidigt är det nog bra att låta kroppen bestämma för stunden. Jag kan alltid lägga på lite administrativ tid på nästa veckas inflexning.

Men det jag egentligen tänkte fokusera på är just förkylning och insikten om effekten av att vara icke-rökare när man är förkyld. Det hade varit en sådan där riktigt rivig hosta för bröstkorgen om jag fortfarande hade varit rökare. Jag är faktiskt riktigt stolt över att ha lyckats ha fokus på andra verktyg (som exempelvis de verktyg jag jobbar med att lära ut).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *